nedeľa 31. mája 2015

všetko na jednom mieste

Jednoduchý nápad ako mať všetko hneď po ruke. Pokiaľ teda nemáte šperkov viac. Ja som sa už dávnejšie zbavila kopy zbytočných čačiek a tu sú tie, ktoré nosím najčastejšie + nejaké strieborné náušničky alebo výrazný náhrdelník. Nejak som to všetko zminimalizovala a tak mi to aj viac vyhovuje. Bohužial som nezohnala akrylátovú krabičku, ale aj táto drevená z hobby obchodu má svoje čaro. 
Po kratšej odmlke sa opäť snažím naštartovať a naplniť aj môj sashe priestor, po prvý raz sa v ponuke objavili aj kobercové boxy.


5 komentárov:

  1. Pekne zrealizovany napad. Pozriem aj do vasho sashe.sk obchodiku, este som tam nebola :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, nech sa páči nakuknite i keď momentálne je to len tak poskromne:)

      Odstrániť
  2. SUPER!!! :) Je to take jednoduche, minimalisticke a preto najkrajsie na svete!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám rád, keď sú veci zorganizované a majú svoje miesto. Takže tvoj nápad jednoznačne chválim :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!