utorok 4. marca 2014

second sun

Stvorený na jarné prechádzky. Pohodlný, mäkučký, absolútne bez žmolkov, za 50 centov, z druhej ruky....a tá žltááá!!! Už nech príde jar! Konečne sa tie tunajšie secondhandy spamätali a v niektorých zaviedli systém - čo kúpite v pondelok napr. za 10€, v stredu za polovicu a v piatok už je všetko po 50 centov. Viem, že som asi neobjavila nič svetoborné, ale to čo niekde bežne funguje sa do našeho "pokrokového" mesta dostane s určitým časovým posunom. Tak vám prajem krásny slnečný deň ( u nás to zatiaľ na slniečko nevyzerá) a tie najlepšie sekáčové úlovky. Loveniu zdar:)




8 komentárov:

  1. no....myslím, že do nášho mesta to nedošlo..alebo som dlho nebola loviť?
    p.s. kľučku si farbila, alebo je čierna?
    Ja som moje farbila, ale zlieza mi farba a nájsť jednoduchú čiernu ....asi Tom Cruise by zvládol...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás to nie je všade ale asi sa to uchytí lebo mám taký dojem, že najviac ľudí chodí práve do týchto a tu sú aj najlepšie veci a hlavne sa rýchlo točia...Kľučka je kupovaná v bežnom zámočníctve, úplne obyč a je taká čierno hnedá, má taký zvláštne hrbolatý povrch. v tmavšej miestnosti pôsobí skoro čierno:)

      Odstrániť
  2. on je strašne super, aj keď túto farebnú kombináciu nemusím, ale tento by som ani ja tam nenechala :D
    u nás to momentálne funguje všelijako, textile house mal predtým taký systém, že v pondelok nová kolekcia a potom každý deň zníženie o 50 centov, ale teraz už je to tiež hore dole a mám pocit, že sekáče zažívajú veľký boom a predražujú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplný súhlas s Tebou, mám pocit, že fakt sú niekedy tie veci dosť drahé a kvalita hrozná, teda, že za tú cenu kúpiš aj vo výpredaji a úplne nové, nevyťahané. Ten svetrík bol ako nový, žiadne žmoľky a to je u svetrov dosť problém, tak snáď mu to vydrží:) Pekný deň!!!

      Odstrániť
  3. Och, je skvělý :), už dlouho jsem nenarazila na pěkný svetr v sekáči...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem, veru nie vždy sú nositeľné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný :) Já jsem letos taky v sekáčích měla štěstí na pár pěkných svetříkových kousků :)
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U nás to funguje dlhšie, ale ja radšej kupujem v čase keď sú veci za polovicu, alebo, keď dostanú tkzv. novú kolekciu. Aj vtedy sa dajú nájsť skvelé kúsky za malý peniaz. Síce nie za 50 centov, ale napríklad naposledy sa mi podarilo uloviť čierne ZARA šaty za 7 eur, pričom si viem predstaviť ako v skutočnosti mohli stáť aj 20 - 30. Tiež bez žmolkov a ako nové. Keď prídem na tie sekáčovské najväčšie akcie, keď veci stoja naozaj pár drobných, zväčša tam už neostane vôbec nič :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!