sobota 1. marca 2014

fashion day/grey mouse

Áno, mám 35 a vo svojom šatníku mám infantilné tričko s Mickey Mouseom:). Priznávam sa celkom dobrovoľne, pretože si myslím, že je fajn ostať trochu dieťaťom. Mickey je proste ikona a ak sa dávkuje opatrne, dokáže nečakane prekvapiť. U mňa dnes v kontraste s chlpatým plyšovým kožúškom. Skoro ako sivá myš. Ukoristila som ho v sekáči. Aj napriek tomu, že je celkom mohutný, je veľmi ľahučký a 100% plyšový. Dá sa v pohode nosiť aj napriek tomu, že už je takmer jarné počasie. 




6 komentárov:

  1. Ten kožíšek vypadá opravdu jak myší....snad som to napisala spravne cesky..
    Totizto pri pohlade ma napadla ta rozpravka...
    Perfektny kusok a Mickey je klasika, dnesne deti ho asi vobec nepoznaju...
    Teba musim chvalit.. Uzasne vyzeras...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadáš skvěle, postavu máš prima, účes báječnej a Mickey mouse je boží, plus ten kožíšek plyšák k tomu! SK trendsetter rules! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!