pondelok 14. októbra 2013

let´s play...


Náš víkend sa niesol v duchu "deti a ja". Záver: totálne vyflusnutá ale spokojná a deti tiež. Sobota začala typicky: upratať čo sa dá a teda aj lego, ktoré dlhšie nemalo poriadny úložný box. Superjednoduché a superýchle, krabica od tenisiek a všetky logá prekryť farbou, čistý minimalizmus...pokračovalo sa budovaním veží, rozhadzovaním všetkého, znovuobjavovaním "stratených" hračiek a opäť upratovaním. Neskôr som sa s nadšením, pre mňa typickým pustila do tvorby šarkanov na Jesennú šarkaniádu. Na druhý deň prišlo sklamanie, lebo milé homemade šarkany nie a nie vzlietnuť, teda až na pár sekundových momentov. No a to som mala v pláne, priniesť DIY návod ako si ich vyrobiť. Na internete je niekoľko návodov aj keď som sa nimi riadila vzlietnuť sa im nechcelo. Takže viedli tie hotové, technicky premakané. Alexej sa síce snažil dostať tie moje "umelecké" výtvory do nebies ale nakoniec aj on stratil nervy a ešte ich aj pekne ohundral. Vďačné dieťa, čo vám budem hovoriť. Ale bolo fajn, zabavili sa všetci, dospelý možno viac ako deti a verím, že to nebolo túto jeseň naposledy.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé odkazy!