nedeľa 25. augusta 2013

stolná lampa

Ani som si neuvedomila, že táto premena-návod, bude dnes taká aktuálna. Naozaj nechcem týmto tu pripomínať detvákom blížiacu sa školu. Ja sama som to neznášala, keď mi všetci dospelí naokolo pripomínali blížiaci sa koniec prázdnin. Vyhýbam sa tomu preto aj pri svojich deťoch a radšej tomu nášmu (už) piatakovi nenápadne a opatrne chystám a doľaďujem ten obľúbene-neobľúbený kútik na písanie úloh. No a keďže prídu už čoskoro večery veľmi tmavé, stolná lampa bude opäť veľmi dôležitá. Táto bola kúpená asi pred 5 rokmi dosť narýchlo. Páčil sa mi ten jednoduchý dizajn, ale naozaj musí byť všade nejaký detský obrázok? Teda ten náš piatak už takéto motívy dnes neocení. Čo tak dať jednoduchej lampe jednoduchý podstavec v podobe drevenej doštičky (na krájanie), veď v detskej izbe sa o farebnú a tvarovú rozmanitosť postará množstvo hračiek. A možno časom podľahne nejakej jednoduchej geometrickej dekorácii...uvidíme.
 
materiál:
-stolná lampa, ktorej bude možné jednoducho odstrániť spodný podstavec
-menšia drevená doštička na krájanie (moja mala rozmery 23cmx15cm)
-2x šróbiky zo zapustenou hlavičkou kôli tomu, aby hlavičky na spodu nepretŕčali a lampa rovno stála (o niečo dlhšie ako tie pôvodné, záleží od hrúbky doštičky ale mali by mať rovnaký závit aby sa dali správne našróbovať) - ja som si vzala tie pôvodné do železiarstva a tam mi ochotne vybrali podľa závitu tie správne
 
Potom už len pôvodný podstavec odstránite a vymeníte za drevený, do ktorého stačí vyvŕtať dva otvory...a ak budete mať chuť dotvorte vy alebo vaše deti podľa seba...
 




2 komentáre:

Ďakujem za milé odkazy!