štvrtok 20. júna 2013

dramaticky/čierno-bielo...

...tak to u nás niekedy je. Herecké výkony na dennom poriadku, v hlavnej úlohe Alexej. A samozrejme moja maličkosť. Mne sa tiež občas zadarí. Nielen doma ale aj v "dospeláckom" amatérskom divadle. Dnes som sa konečne prehrabala fotkami z divadelného vystúpenia mladších žiakov a medzi nimi, náš herec. Konečne som mohla venovať trošku viac pozornosti len jemu. Viem, že to niekedy vyzerá, akoby som mala len jedno dieťa ale čo mám robiť, keď sa ma jedno drží ako kliešť a druhé lieta po svete a ja sa občas nestíham čudovať aký veľký chalanisko mi rastie pred očami. Sľubujem, že sa polepším Alexej.
 
Okrem toho, že sa snažím byť čo najlepšou mamou, teším sa z maličkostí. Konečne som tu našla moju naj washi pásku, pásikavú čierno-bielu a prišla expresne a ešte aj s darčekom. Otestovala som ju na stene, na našom najnovšom scénari, aj na obyčaných ceruzkách.


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé odkazy!