streda 6. februára 2013

mon(k)ey business


Možno je už neaktuálne spomínať novoročné predsavzatia, ale jedno som si predsa len dala (asi 1x v živote:)). Viac šetriť (euráče). Absolútne netuším či sa mi to podarí, ale aby som v tom nebola sama stiahla som zo sebou aj mojich chlapov. Ľahšie sa potom bude prípadný neúspech deliť medzi troch...ten štvrtý, najmenší člen ešte o peniazoch nič netuší...A ako základ sa na začiatok hodí obyčajná plechová pokladnička. Jej výhoda (nevýhoda) spočíva v tom, že sa nedá otvárať, takže žiadny "monkey business"...


materiál: plechová pokladnička v tvare valca, farebný papier, penová hmota (ja som použila staré penové puzzle), biela farba (slovakryl, latex...)


...podľa výšky a obvodu pokladničky si vystrihnete obdĺžnik z farebného papiera, ktorý ozdobíte jednoduchým otláčaním penového razítka. Ja som nekupovala žiadnu špeciálnu penovú hmotu, ale použila som staré penové puzzle, (napr. aj tu), z ktorých si vystrihnete vami požadovaný tvar. Čím jednoduchšie tým lepšie (pre vás i pokladničku:)). Geometrické tvary sú krásne sami o sebe, ale vy ich môžete znásobiť v ľubovoľných kompozíciach a efekt je zaručený...  

 ...do šetrenia priatelia...:)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé odkazy!